God kväll !

tja !

Jag sitter här och känner mig DUM, jag försöker hitta resultatet i matchen Sirius-Qviding som startade kl 1900 men jag kan inte hitta på internet och nu sitter jag med text TV och fattar ingenting hur DUM är jag ? Skall jag måsta väcka min 10-åriga son och be om hjälp ? -Älskling mamma e helt inkompetent och fattar ingenting , kan du hjälpa mig ? 

Nä tack, jag vet själv hur jag tänkte när min mamma skulle spela nintendo med mig när jag va liten,  hon trodde man måste lyfta kontrollen för att hoppa och röra den åt sidan för att Mario skulle springa fortare, jag va helt livrädd,, fick spela och ducka samtidigt  för att inte få en kontroll i skallen.......Helt galet !!! 

Jaja kanske sporten berättar hur matcherna gått i kväll eller så ringer han väl om en stund så jag får höra hur det gått, håller tummarna på vinst för det hade varit sååå kuul. (att ha en gla`gubbe ; ) 

Kramen 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0