Nu är jag här igen ....

hej på er saknat mig ?

Jag har saknat er alla fall, jag måste berätta en underbar sak.

-Min lilla tjej har haft lite trögt med att vilja lära sig läsa och skriva, hon tycker lixom att hon kan det !
Jag talade med lilla F:s fröken och hon gav mig ett kanon tips.

-Skriv lätta ord på små lappar och kasta omkring hemma , säg sedan till lilla F hur många hon skall hitta och att det är hemliga meddelanden till henne.

Ja, jag har gjort som hon sa och ungen har på några få dagar lärt sig läsa jätte bra , helt fantastikst ! 
Nu skall vi börja göra tvärtom, att hon skall skriva meddelanden till mig , (så hon lär sig skriva oxå) Jag är sååå glad 

Kramen


Kommentarer
Postat av: Cia

Lillungen vad söt hon e jag ser henne liksom framför mig när hon kryper omkring på golvet.Krama henne från mig.

2009-05-27 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0