091105

Nu har jag Äntligen semester !!!!! Idag kl 12.00 började min semester tjooogjooohoooooo !! ja,,, att jag varit trött och slö kanske inte är såå konstigt när jag inte varit lång ledig på 2 år !!!! Men nu äntligen kan jag slappna av och bara ha det gött i 4 veckor YES ! Jag skall blogga lite under min semester oxå, kanske till och med kommer bli mer nu när jag inte ränner i butiken hela dagarna. Idag är det sista kval matchen för min mans lag Qviding och det är väldigt spännande för de måste hålla nollan och vinna annars åker de ur superettan och det vill vi absolut inte skall hända. Så kl. 1900 kommer jag befinna mig på matchen påklädd upp till tänderna för det är väldigt kallt ute. Kom med ni oxå och heja på Qviding för en vinst kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0