091001

Torsdag och Guldkväll !
Jaaa nuuu är guldkvällen här och jag kan lova att vi skurade och fejade igår !
Jag skall ta en morgon promenad strax för att fixa lite med det sista för skyltningen, det blev väldigt fint till slut. Annelie tyckte det va jätte kul att fixa med dockorna och fönstret, tyvärr fick hon gå tidigt pga. sin foto kurs men det finns lite att fixa med idag oxå.
Vi skall skylta övriga butiken idag för att det va väldigt mycket att göra igår, en hel massa folk det kändes som vi aldrig skulle komma ikapp med vårt projekt Guldkväll. Så en halvrörig butik lämnade jag igår kl.1830 när sista kunden gick puuuhh !
Nu har vi oxå fått klart med annonsen som skall rulla på internet, Vad tycker ni ? Kommer denna att sälja in Sweet ?
Jag tycker den är fin ! Klickar man på den så hamnar man direkt på webb shoppen....... Den kommer rulla på Expressen.se Gt.se och en tidnings sida till som jag inte kan komma ihåg vad den heter just nu. ( Snurrtant;)
Ja det va väl allt jag hade nu på morran ! Jag har inte glömt att jag skall fota fönstren men det är inte riktigt klart ännu så jag lägger upp en bild senare.
kramen

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej söt!! Blev kvällen lyckad?? Kramiz ha en bra helg.../Annika

2009-10-01 @ 23:04:22
URL: http://smatufft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0