090901

Hallåj !
Insåg precis att om 8 dagar blir det ett kul datum !!! hahhaihihih kanske skall man spela på nr 9 den dagen ?
Sitter med kaffe koppen och tar det lugnt i köket ungarna är i skolan och jag har gubbar på taket som renoverar och lägger nytt tak ! Känns lite sådär att sitta med morgon frissan och pyjamas när det helt plötsligt glor in medelålders gubbar med flint, titt som tätt geom fönstren ! ja vilken start på dagen .......... skall man skratta eller gråta ?
Tror jag går tillbax till sängen och drar ngt gammalt över mig ; )
Det ser ut att bli en underbar dag i alla fall, hoppas på att få in lite nya varor nu när hösten börjar komma på allvar
jag hör av mig under dagen alla fina !
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0