090902

Godmorran !!!
Igår va en av de bästa dagarna på länge !!!!!
Vi fick in Ed Hardy kläder !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TJOooooooooooHOOO säger jag bara shit va snygga grejer !!!!!
Leggingsen är bara att dö för !!! De sålde jag flera igår,,,,,, så som vanligt -Om ni skall ha ett par skyyyynda för de börjar ta slut !
Jag fick en hel massa varor i går så jag fick fullt upp med att packa upp grejer och fixa i butiken, det kom jätte fina vinter jackor från Object och Vila ( I värmen Puuuh h!) Vilken härlig dag det va igår varmt och soligt, massa nya varor osv.
Ja ibland leker livet !
Nu skall jag fixa till mig lite och börja dra mig upp mot Kingriver vi ses väl under dagen ?
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0