090907

Hej alla !
Helgen är över och det blev en succe !!!! Näsetdagen fick kanon väder och alla dessa föräldrar som ställer upp och jobbar och sliter ni är ju fantastiska stor kram och tack !
Sen har vi ju Hank som oxå borde få en guldmedalj för sitt arbete och slit du är ju bara sååå himla bäst,,, Hank the man !
Nu efteråt kan man lugnt luta sig tillbax och njuta av alla goa minnen som denna tid har gett , ett av de bästa är naturligtvis hela dagen men oxå detta minne som jag vill dela med er :

Torsdag kväll 2 dar innan Näset dagen så har jag varit och inhandlat varor med Mona klockan blev 23.00 innan allt va uppackat och klart i klubbstugan.  Sen skulle jag hämta Hank + släpkärra för att hämta massa bord , när vi slitit klart med borden så är klockan 0030 och Hank är hungrig som en varg, trött och lite små kinkig. Vi packar om lite grejer i kylen och jag säger till honom -Ta med en kyckling då om du måste ha mat , så kör jag så kan du äta ! ( jag skojade !)  

Jag jobbar på och när vi är klara så sätter vi oss i bilen och börjar köra mot hisingen för att lämna släpet. Upp drar Hank en kyckling och börjar glufsa i sig inga bestick ingen tallrik bara händer och tänder,,, jag skrattar så jag håller på att avlida (han ser ut som en galen grottmänniska som aldrig fått mat ) jag förevigade detta ögonblick så att även ni sku kunna få titta på GG =( Galen grottmänniska)

Såå kuul har det varit och nu är det 1 år tills nästa gång !
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0