090908

Hej hallå Kosmos !

Idag tisdag jag är i GBG för att jobba , började morran med inköp på Vila men denna gången blev det bara 2 styles för oktober.

Annars har det rullat på som vanligt och jag skall snart käka lunch med Camilla som bjuder på Taco paj ...mums !
Ja vad skall jag mer berätta då ?
Det har varit lite grått livet några dagar undrar varför ?
Jag lovar er alla fina att jag har ngt roligt att berätta imorran, idag tänker jag gnälla och sura lite till ......

F-n för alla p-lisor och annat skräp som drar omkring och förstör mitt liv, andra saker jag hatar är skit på tv:n när man bara önskar sig en bra film men sporten drar igång för 100:e gången... bläääk kräk till det oxå.
Skit till alla som inte kan fatta vad jag säger när jag borstar tänderna och pratar samtidigt , ja det va nog dagens gnäll, som sagt denna dagen har inte varit min bästa hitills. Men vad kan jag säga -det finns alltid en morgondag !

Kramen

Kommentarer
Postat av: Frida

HEj!

Tänkte försöka få barnvakt på fredag och ta oss tillGbg och äta/gå på bio. Ni kanske vill med? Hör av dig om det funkar. :)

2009-09-08 @ 18:05:19
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0