090915

TJA !
ja då va tisdagen ett minne blott ...... haft en lugn dag med massa skit problem ! Fick en data krasch som gjorde att allt bara kändes helt hopplöst.
Vår annons börjar ju snurra på expressen.se osv. nu i slutet av veckan så jag behöver verkligen datorn .... åhhhhh va det känns hopplöst när jag är rätt så kass på att fixa just data crash.
Annars så är ju hösten helt underbar med sol varmare än högsommaren, vill att det skall bli lite kallare så att löven börjar ändra färg bara och man kan krypa in i en gosig tröja och tända ljus och läsa en bra bok.
Men det är i alla fall en garanti att kylan kommer här i Sverige, har ni några bra boktips då ?
berätta gärna jag älskar romantik och lite spänning, läser ganska mycket i perioder just nu har jag malt 4 böcker på en månad.
Annars är allt rätt soft och jag sitter och slappar i soffan med barnen som kollar in Bolibompa
Vi höres snart
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0