090918

Fredag !
Hej hopp alla finaste ,,, igår fixade jag i butiken och Söta Lina kom och hjäpte mig hon va jätte duktig !
Efter arbetet så drog jag hem och fick god lax till middag av min kära make ( Puss ) Sen spelade vi Yatzy med barnen och kvällsfikade o mös.
När kidsen lagt sig kollade vi på Män som hatar kvinnor... shit jag vet inte vad jag skall säga men vad sicka människor det finns. Ikväll är det bio Flickan som lekte med elden ja 2 sicko kvällar i rad alltså.
Nu skall jag hämta upp finaste skorna i världen och leverera dem till Kungälv ALLTSÅ Ed Hardy dojjorna är här !!!!!!!
MMMMhhhh jag längtar såå efter mina babys snart snart ............
Har min lilla S med mig en sväng idag när han har Studiedag och känner sig lite hängig stackarn det är inte lätt att va en as cool 10-åring med tjejer i klungor efter sig man blir lite trött ; )
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0