090925

Hallåjsan !!!
Godmorgon och här är Äntligen fredagen  ; ) ännu en vecka som sprungit förbi snabbare än tåget !
Idag tar jag det lite lugnt på morran för att kunna ha en riktigt skön dag och börja gå ner i varv för helgen *soft*
Jag vet att dagen kommer bli lite hysterisk för att Desigual kom igår,  idag kommer ännu mer varor tjohooooo!!!
Jag & Tina hade en kanon dag i går fick inte lika mycket gjort som vi trodde vi skulle få, men det stora hela blev jätte bra och super nice att lalla runt lite ihop.
Hoppas jag hinner höra av mig under dagen vad skall ni göra i helgen då ? Några sköna planer ?
kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Hej! Kul med nya varor.



Helgensplaner... ja idag ska vi på middag hem till några nya vänner alldeles i grannskapet. Jocke är ute på sjön nu och hämtar tinor med förhoppningsvis både hummer och kräftor som vi visst skulle få tillagade av kocken! Låter helt fantastiskt. Så det är kvällens plan.

Imorgon blir man ju gräsänka. :)

2009-09-25 @ 14:47:41
Postat av: Malin N

Heja!

Är gräsänkling hela helgen då O är iväg med grabbarna och spelar golf. Jag och E har hälsat på vår sötaste lillkusin, 3 veckor och helt underbart söt. I morgon kommer Elin A med sina barn, då får vi leka lite. Blir en riktig "barnhelg".

KRAM!

2009-09-25 @ 22:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0