2010-12-14

Hej och god kväll !
Sitter och fryser i soffan är så trött på att frysa hela tiden !!!!!! jag fryser på jobbet, fryser i bilen, fryser hemma fryser konstant och det är irriterande. Det värsta är ju att jag är frysen även när det inte är minus grader, jag fryser på sommaren oxå så detta är helt fruktansvärt för mig buhuuuuuu...................
Nog om det ,  Kollade ni på svenska hjältar igår ? Vilket fantastiskt program ! Jag grät floder och tycker det sprider en härlig och positiv medmänsklig känsla & tanke precis vad vi behöver, jag tyckte att Sussie va helt fantastisk och jag skall skänka lite pengar till hennes Barnhem.
www.svenskahjaltar.se
Imorgon skall jag jobba i Kungälv hoppas att de nya handväskorna kommer ! de är såååå fiiina och vi skulle fått dem för längesedan men tyvärr har det varit leverans problem : (
Igår tog jag en riktig EGO dag och efter lunch gjorde jag bara saker för min egen skull , strosade i favorit butiker på Linnegatan, käkade wienerbröd och kollade på TV mitt på dagen. Det kändes nästan som jag gjorde ngt förbjudet : ) hahhahah jag kikade faktiskt över till grannen när jag satte på TV:n för att försäkra mig om att de inte såg vad jag gjorde ....hahahah jag är ju helt knäpp snacka om att jag behövde slappna av lite : )))) Idag mår jag prima igen och är riktigt sugen på att gå ut för ett glas på lördag, träffa lite vänner och bar hoppa på avenyn.

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0