2010-12-18

Hej Lördag !

Stressig dag i butiken och vi har nästan sålt slut på alla halsdukar som kom i torsdags : )) Det är ju bra men shit vad synd att jag inte beställde in fler !!!!!!!!!!!!  Julruschen har satt igång på allvar och jag är super lycklig över detta för det är så kul att få träffa alla sina kunder och önska dem en god jul, att få lyssna på julmusik varje dag dricka glögg och käka pepparkakor tjoooooooooodlihooooooo : )))))

I morgon jobb igen från kl 11-16 i Kungälv det blir till att hämta upp lite nytt från GBG för det har visst kommit ngn kartong till butiken igår,  hur går det för er med julklapps inköpen ??? SJälv har jag köpt ngr men har 3 kvar som jag inte vet alls vad det skall bli ,,,,,bläää urk gillar inte att leta och söka.

vill bara säga en sak nu !
GOd natt kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0