2010-07-02

Fredagen är till sin ändA ! Shit vilken värme !!!!! Helt underbart för alla er som kan vara ute och njuta av dagen, personligen får jag utnyttja kvällarna med kvälls sol och lite vin. Dessa 4 dagar av rea har verkligen satt sig i fötterna och ryggen, är ganska trött vill jag lova men det är skiiiit kul ! Imorran skall jag dra upp till Stockholm en sväng kan hända att jag och syster tar och går ut och käkar och myser lite det är ett tag sedan vi träffades och hon e ju bara sååå mysig min kära lilla Frida : ) Någon som har ett bra förslag vart vi skall ta middagen ? Hur som haver stänger jag alldeles strax och skickar kärlek och lite svala vindar till alla fina Kramen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för idag! Ännu ett fynd till min garderob. Ha så kul med din syster i Stockholm. Kram. Du är go du.

2010-07-02 @ 19:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0