2010-21-07

Gothia och kläder ! Hej alla fina i värmen :) nu har Gothia dragit igång och det är en fantastisk stämmning i göteborg. Min son spelar för första gången och det är ju helt hystersikt spännande att titta på, de har förlorat 2 matcher och vunnit en så de är i B-slutspel. Vi får hålla tummarna för dem imorgon när de har en ny chans att kämpa för att gå vidare. Jag har varit ledig mån-tisd för att följa Lilla S matcher och är nu åter på jobbet för att packa upp höst nyheter till bredden 8 ) denna underbara fina jackan kom idag och jag vet inte hur jag skall ursäkta mig för att inhandla ytterligare en ny jacka till min garderob................... Jag bara älskar jackor och skooooorrrrrrrrr har hur mycket av det som helst !!! Denna jackan är dock en musthave så den skall det bli, se och njut ! finns på www.sweetstar.se kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Ååååå den vill jag med ha. Men som sagt, en ny köptes förra året med... hm.

2010-07-21 @ 14:00:14
URL: http://fridajensen.wordpress.com
Postat av: linn

Ja visst är det en riktig Frida Jacka ?? Säg till om du ändrar dig : ) Hur har ni det i veckan ? kanske drar en sväng till Ljungskile på må-tisd.

kramen

2010-07-22 @ 16:07:21
URL: http://sweetstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0