2010-06-30

REA REA REA Nu e jag finito : ) Rean tar död på mig jag ger upp lägger mig ner ....... men bara för i kväll för imorran köööör vi igen !!!! Japp så trevligt det är med härliga kunder som shoppar rea som aldrig förr, jag blir så glad att se nöjda smiles när de verkligen gör schyssta fynd för vrak priser YES BABY ! Personligen är jag helt inne i höst tänket och vill dra på mig ett par schyssta militär brallor feta kängor och en rutig skjorta , låter det snyggt ? : ) Eller som något från en 80 tals film ? Ja jag vet inte, men det ligger i luften jag kan känna det i varje ben i kroppen det blir så -Maktub ! (Det står skrivet på arabiska) Ett av mina favorit uttryck. Nu har vi fått in lite schyssta kavajer från Vila i marin blått och svart 399:- Vi hörs imorran kramen

Kommentarer
Postat av: anita

Vill inte tänka på vinter nu när SOLEN strålar från en klarblå himmel. Kavajen är bara så snygg. Hos dej kommer alla mina glada leenden fram. Kram. Vi ses.

2010-07-01 @ 07:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0