2010-11-02

Hej hej Tisdag ! Ja nu är veckan i full gång och efter helgen är jag fortfarande lite trött skall jag erkänna ! Ja det är inte varje lördag man kommer hem champagne drucken och ramlar rätt in i TV:n ....... %&%¤%#"#¤% ja min kära make hade varit duktig och dammsugit sovrummet men inte tagit undan dammsugaren, så jag stuper som en fura när jag försöker smyga in i sovrummet 0030,,drämmer rätt in i tv:n med buller och brak gubben vaknar och tittar förvånat på mig ??? - Hur mycket har du druckit ???? frågar han. -3 Glas champagne svarar jag, (närmare 3 flaskor hehehhe...) jag trycker huvudet mot kudden och slocknar på 3 röda sekunder. Det är inte lätt att vara 35 år och hänga med ungdomarna på Push alltså....... Jag är sugen att ha lite fredags bus i butiken nu på fredag !!! Vad sku ni vilja att vi hittar på ???... förslag tack ! kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Hej vännen!

Jag svarade dig på min blogg om huset. Ja det är jättefint och ligger precis i hamnen. kanske inte världens roligaste läge på själva huset, men det går ju inte att komma närmare varken vattnet eller centrum. Ska ni på visningen?



Låter spännande med fredagsbus i butiken! Vi är ett gäng tjejer som ska åka till Malmö/Köpenhamn, men ett snabbt stopp i K-älv kanske jag kan övertala dem till om jag har tur...



kram

2010-11-02 @ 18:14:35
URL: http://fridajensen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0