2010-11-14 FARSDAG !!!!

Idag började morran med fika och paket på sängen för vår älskade Pappa Richard, han fick ett par färgglada strumpor från Happy socks och en fin Skjorta med härliga röda detaljer. Allt är köpt hos ish i Kungälv som är hans favorit butik. Nu skall killarna iväg på fotbollsträning, det tog inte många dagar för min gubbe att inte vara fotbollstränare : ) Nu är han med Lilla S lag och det ser jag bara som något positivt för hans matcher och träningar skall vi ju ändå klämma in i schemat. Lilla S är mäkta stolt att hans pappa nu är fotbollstränare i hans lag och ser fram emot detta väldigt mycket. Personligen skall jag slöa runt lite hemma för att sen åka och kolla in lite kläder och inredning i GBG, känner för att ha en sån härligt skön dag idag kika i affärer fika lite, njuta av att göra det man älskar med dem man älskar ! Är på jakt efter en vit spegel att ha i hallen och en svart skinn jacka med fransar från H&M som jag såg Kenza blogga om vill jag oxå ha. Det får bli Phillies Design i Linne och sen H&M i Nordstan. Ha en underbar dag alla fina Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0