2010-10-26

Hej hopp alla fina : ) Long time no see.................. Ja herregud vad det hänt grejer här sen jag bloggade sist !!!!!!!!!!!! En snabb uppdatering är väl att, ja mitt liv är alltid fyllt av förändringar, oftast till det bättre men det kan ta lite tid att se det positiva. Att jag inte räds det nya och att mitt livs motto är att ALDRIG stryras av rädsla vet ni nog redan, men jag försöker leva som jag lär så ja ibland blir det mycket för att jag "kan flyga jag är inte rädd" Hur som haver fick jag en utmaning av min vän Spanki och det bestod av att man skall lägga ut en bild som har en stor betydelse för mig personlig samt att jag skulle nämna 3 saker som ligger mig varmt om hjärtat. Naturligtvis blir det en bild på mina älskade barn : ) de är ljuset i mitt liv ...... 1. MIn egna familj och min stora familj 2. Mina fina vänner 3. Mitt företag som jag sliter för varje dag i veckan Nu skickar jag detta till 2 andra vänner som bloggar deras namn kommer imon kramen

Kommentarer
Postat av: Nisch UF

Letar du efter en bra födelsedagspresent till din flickvän, mamma, bästa kompis eller vill unna dig själv något fint? Vi i Nisch UF har tagit fram unika smycken till rimliga priser. För mer information kolla in vår blogg: http://nischuf.blogg.se/



Kram Nisch UF

2010-10-25 @ 12:39:09
URL: http://nischuf.blogg.se/
Postat av: Annika

Bra jobbat:-))..Bättre sent än aldrig:-)..Kanske du kan uppdatera den lite oftare<3



Kramiz

2010-10-25 @ 13:07:03
Postat av: Annika

Bra jobbat:-))..Bättre sent än aldrig:-)..Kanske du kan uppdatera den lite oftare<3



Kramiz

2010-10-25 @ 13:07:15
Postat av: JenJen

Åhh Sebba o Fillifjonkan är så fina!

2010-10-28 @ 12:30:35
URL: http://jenjen-msjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0