2010-10-27

Ny dag ! Idag har jag bestämt att det skall bli en underbar dag : ) inget kan få mig på dåligt humör ......... Jag har precis haft morran "konferans" med min Jen Jen och som vanligt kan vi surra i timmar om allt möjligt onödigt vetande. Vi pratar väldigt mycket om mode och nu på tapeten är den kommande härliga underbara festen vi är bjudna till nu på lördag !!!!! På inbjudan står det : KL 1400 Lunch i klänning och mask kl 2100 Ny klänning och mask whhhaahhah !!!!!!! jag har köpt in mask och klänningen till kl 14.00 men kan inte hitta klänning och mask till kl 2100 festen .... så jag jagar land och rike runt just nu. ( vill ha en riktigt fin långklänning till kvällen ) lägger upp en bild på mask nr.1 lite senare måste in i duschen just nu kramen

Kommentarer
Postat av: JenJen

Jag vet sjutton inte om jag får mask nr 2. Har inte hört något. Har du några tips? Eller ska man använda samma mask?

Pöss gumman jag längtar efter att få spendera hela lördagen med dig!

2010-10-28 @ 12:31:48
URL: http://jenjen-msjen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0