2011-03-11

Fredag : )

Uderbara härliga fredag !!! Startade dagen med inköp hos Vila ,, alltid trevligt men svårt att inte handla ihjäl sig ....

Bilden ni ser ovan på stickade toppen kommer inte förrän Augusti men visst är den helt underbar ???
Andra underbara plagg är Lipsy som kommit till Butikerna,  det är helt fantastiska klänningar ni bara måste komma in och kika på dem man blir lite KÄÄÄÄRRRR.

I helgen är det Melodifestivalen inplanerat och vi skall alla rösta på Swingfly som är min vännina Jennys goda vän, han är ju bara sååå coool och har det roligaste mest annorlunda bidraget i år. Vi skall ha Melodifestivals-lördag hos Jenny med Tacos, godis , chips och allt annat som är riktigt onyttigt och fettbildande ; )
Ha det bäst mina kära
kramen

Kommentarer
Postat av: JenJen

jaa!! jag längtar tills imorgon!

Hade du en bild på den grå klänningen?

Pöss

2011-03-11 @ 13:42:08
URL: http://jenjen-msjen.blogspot.com/
Postat av: heidi

Jag vill definitivt ha en sån här.! Underbar =D Hoppas ni får en trevlig kväll ! PUSSS

2011-03-11 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0