2011-03-30

Hej Hopp Onsdag !

Nu strålar solen och solglasögonen sitter stadigt på huvudet , det får mig att längta efter sommarens härliga dagar.... Att bli solkysst överhela kroppen och dyka ner i salt vatten för att svalkas mmmmmmmmm snart.

När man börjar längta efter sommar så vaknar alla sinnen ! Jag ger det några minuter och detta ploppar upp i huvudet....

1. Min älsklings bruna kropp (Som alltid blir brunare än jag;))

2. Jordgubbar

3. Barnen som springer ut varje morran till altanen i pyjamas för frukost : )

4. Måsarnas skrik vid havet   

5. Eftermiddagarna när huden är lite sträv och man tar ett glas Rose med sina vänner

ÅÅÅÅhhhh sommar kom nu !!!!!

vi hörs underdagen Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0