2012-01-04

Nä nu tror ni jag har druckit Champagne mitt i veckan :)))

Visserligen händer det rätt ofta nu för tiden ; ) tack vare nya fina vänner som har en last som heter
Champagne  ;))) fantastisk dryck som liksom kittlar resamt  ner för strupen och avslutar med en bubblig kullerbytta när den trillar ner i magsäcken blunda nästa gång du tar en klunk så skall du få se !!!

Det är längesen jag bloggade och har tänkt ta upp det lite försiktigt nu igen , hösten har varit helt super stressande med massor av konstiga saker som hänt mig så jag har inte haft varken ork eller tid att blogga men jag saknar det märker jag, så vi gör ett försök : ))

Hur som helst är REAN i full gång och vi har 50% på allt utom vårnytt förståss ;)))

stor kram och det är häligt att vara tillbax !


SWEET




Kommentarer
Postat av: anita

Välkommen tillbaka. Kram.

2012-01-04 @ 18:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0